Informace Zásilkovna 

Poštovné: 

Pokud objednáváte více předmětů,tak platíte vždy jen jedno poštovné.Určuje se dle hmotnosti a rozměrům zásilky. 

Parametry standardních zásilek do 4,9kg cena 69,-Kč . Při dobírce je připočteno 25,-Kč

  • Maximální hmotnost zásilky: 4,9 kg
  • Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
  • Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50×40×30 cm)
  • Minimální rozměry: 10 × 7 × 1 cm
  • Maximální výše dobírky: 20 000 Kč
  • Ze standardních zásilek jsou automaticky vyloučeny z přepravy všechny zásilky odporujícím obchodním podmínkám. 

Nepřevzetí zásilky na dobírku: 

Kupní smlouva mezi kupujícím a prodávajícím vzniká tehdy,když kupující odešle svou objednávku.
Obě strany jsou touto smlouvou pak vázány a zákazník je povinen si zboží převzít (neuplatní-li například 14 denní lhůtu pro odstoupení od smlouvy).
Pokud si zákazník zboží nepřevezme, ocitá se v prodlení věřitele a podle §522 obč.z. je povinen uhradit prodejci náklady, které mu vznikly (poštovné,balné).
Takto vzniklé náklady je možné samozřejmě vymáhat i soudně. 

 

Balíky o větší hmotnosti  (4,91kg a více) a rozměry viz foto nelze odeslat.

  • Maximální výše dobírky: 20 000 Kč 
  • Ze standardních zásilek jsou automaticky vyloučeny z přepravy všechny zásilky odporujícím obchodním podmínkám. 

 

  Doprava: 

Balíčky odesíláme každý pracovní den ráno mezi 8-9h. Vždy jste informováni od Zásilkovna SMS zprávou a emailem ohledně stavu zásilky.

Zásilkovna Z-BOX

 

NEJČASTĚJI KLADENÉ DOTAZY
Kolik času mám na vyzvednutí své zásilky v Z-Boxu?
Své zásilky můžete vyzvednout do 3 dnů od doručení do Z-Boxu. 24 hodin před uplynutím úložní doby obdržíte SMS o poslední šanci k vyzvednutí, poté bude zásilka vrácena odesílateli. Prosíme, abyste zásilky vyzvedávali co možná nejdříve a uvolnili tak schránky pro další zájemce.

Jak probíhá vyzvednutí zásilky?
Jakmile náš řidič doručí Vaši zásilku do Z-BOXu, obdržíte od nás informační e-mail a SMS zprávu. V této chvíli můžete zásilku vyzvednout.

Jak velký balík si můžu nechat doručit do Z-BOXu?
Z-BOX disponuje jedním velkým boxem pro balík 36 x 45 x 60 cm. Pokud je box plný, bude Vám balíček doručen na nejbližší výdejní místo. Balík o větších rozměrech bude automaticky přeposlán na nejbližší výdejní místo!  DOPORUČUJEME TEDY JEN PRO MALÉ ZÁSILKY. Pokud nevíte, zda se balíček vejde do Z-BOXu, tak se nás raději zeptejte emailem, nebo po telefonu.

Co když je Z-BOX plný?
Zásilkovna uvádí, že kurýr se pokouší dodat zásilku do Z-BOXu 3x, tj. 3 dny po sobě. Po třetím neúspěšném pokusu zásilku zaveze týž den na nejbližší výdejní místo Zásilkovny.

Co k vyzvednutí zásilky potřebujete?
• mobilní aplikaci Zásilkovna
• zapnutý Bluetooth a polohové služby (GPS)
• uhrazenou dobírku předem

Jakmile budete u Z-BOXu, zapněte mobilní aplikaci Zásilkovna, která se automaticky spáruje se Z-BOXem pomocí Bluetooth a sama Vás navede. Pak už jen stačí jedno kliknutí a Z-BOX otevře příslušnou schránku s Vaší zásilkou.

Přesný postup můžete shlédnout na tomto videu: Jak používat Z-BOX video návod

Co se stane, když zásilku nevyzvednu?
Po uplynutí úložní doby bude zásilka vrácena zpět odesílateli. 

Jak je to se zásilkami na dobírku? Jak mohu zaplatit dobírku?
Zásilky na dobírku do Z-BOXu poslat lze, ale je třeba částku uhradit předem. Platba dobírky probíhá pouze bezkontaktně, a to buď pomocí aplikace Zásilkovna, anebo přes platební bránu. Odkaz na platební bránu obdržíte v informačním e-mailu a/nebo SMS.

Upozorňujeme, že platba v hotovosti ani platba kartou v Z-BOXu není možná.

Je uložení zboží v Z-BOXu bezpečné?
Vaše schránka se otevře pouze ve Vaší přítomnosti a v případě vyzvednutí zásilky. Z-BOX používá pro komunikaci bezpečné šifrování, které umí číst pouze naše mobilní aplikace. Vaše data a zásilky jsou tedy v bezpečí.

Je možné zásilku sledovat? Dozvím se přesný čas doručení?
Samozřejmě, pohyb zásilky můžete sledovat v naší mobilní aplikaci nebo na webu. V informačním mailu vás budeme dopředu informovat o doručování zásilky do Z-BOXu, takže orientační čas doručování budete vědět předem.

Jak si mohu v e-shopu zadat požadavek na doručení do Z-BOXu?
V košíku e-shopu v kroku "Platba a doprava" zvolte "Zásilkovna - výdejní místo" a kliknutím na "Zvolte pobočku k doručení" otevřete dialog pro výběr, pokud zapíšete "Z-BOX", omezíte výběr všech výdejen pouze na Z-BOXy, pak už stačí jen vybrat ten Váš.

Informace PPL

Poštovné :

Zásilka do 10kg je za 100,-Kč při platbě předem. Při dobírce je připočteno 45,-Kč.
Balík do 30kg je za 150,-Kč. Při dobírce je připočteno 45,-Kč

Balíky o větší hmotnosti NELZE ODESLAT.

Nepřevzetí zásilky na dobírku:  

Kupní smlouva mezi kupujícím a prodávajícím vzniká tehdy,když kupující odešle svou objednávku.

Obě strany jsou touto smlouvou pak vázány a zákazník je povinen si zboží převzít (neuplatní-li například 14 denní lhůtu pro odstoupení od smlouvy).
Pokud si zákazník zboží nepřevezme, ocitá se v prodlení věřitele a podle §522 obč.z. je povinen uhradit prodejci náklady, které mu vznikly (poštovné,balné).
Takto vzniklé náklady je možné samozřejmě vymáhat i soudně.

 Doprava :

Balíčky odesíláme každý pracovní den mezi 8-9h. Vždy jste informováni přepravcem ohledně stavu zásilky.

 

 

 

Informace DORUČENÍ NA ADRESU ČR-POZASTAVENO!!!!!!!!!

Poštovné do 5kg :

Pokud objednáváte více předmětů,tak platíte vždy jen jedno poštovné.Určuje se dle hmotnosti a rozměrům zásilky. 

Balík do 5kg je za 92,-Kč při platbě předem, nebo kartou. Při dobírce je připočteno 30,-Kč 

Poštovné 5-10kg :

Balík v rozmezí 5-10kg je za 120,-Kč při platbě předem, nebo kartou. Při dobírce je připočteno 30,-Kč.

Balíky o větší hmotnosti NELZE ODESLAT.

 Nepřevzetí zásilky na dobírku:   

Kupní smlouva mezi kupujícím a prodávajícím vzniká tehdy,když kupující odešle svou objednávku.
Obě strany jsou touto smlouvou pak vázány a zákazník je povinen si zboží převzít (neuplatní-li například 14 denní lhůtu pro odstoupení od smlouvy).
Pokud si zákazník zboží nepřevezme, ocitá se v prodlení věřitele a podle §522 obč.z. je povinen uhradit prodejci náklady, které mu vznikly (poštovné,balné).
Takto vzniklé náklady je možné samozřejmě vymáhat i soudně.

  Doprava : Balíčky odesíláme každý pracovní den mezi 8-9h přes Zásilkovnu. Vždy jste o stavu informováni emailem nejdříve od přepravce Zásilkovna a poté od volného přepravce (DPD, Geis,In-Time,nebo přímo Zásilkovna), kde najdete odkaz na možnost sledování zásilky. 

  

 Osobní předání :

Osobní předání je možné (POUZE PO PLATBĚ PŘEDEM Z DŮVODU EET) po dohodě na mé adrese : Milovice okr. Nymburk,Rakouská 549. Předání je možné v pracovní dny (po-pá). Vždy je třeba se dohodnout na čase buď emailem,nebo telefonem na čísle: 608928252(po-pá 8-15:30h).