Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
22.12.2021
VÁNOČNÍ PROVOZ
Děkujeme za přízeň v roce 2021 a přejeme Vám KRÁSNÉ VÁNOCE A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK! Od 23.12.2021 až do 2.1.2022 se nám nedovoláte. Také nebude možnost os... číst celé
22.09.2021
Zásilkovna jen za 49,-Kč
Od dnešního dne máme pro Vás další akci na dopravu. Při zaplacení předem na účet, nebo předem platební kartou, máte dopravu Zásilkovnou jen za 49,-Kč... číst celé
08.08.2021
AKCE BALÍKOVNA
Máme pro Vás další AKCI! Nyní s Českou poštou a její Balíkovnou. Cena za balíček do 5kg Vás vyjde jen na 59,-Kč.  Akce je platná do 30.9.2021 Jaké ... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

Informace Zásilkovna 

Poštovné: 

Pokud objednáváte více předmětů,tak platíte vždy jen jedno poštovné.Určuje se dle hmotnosti a rozměrům zásilky. 

Parametry standardních zásilek do 4,9kg cena 69,-Kč . Při dobírce je připočteno 30,-Kč

  • Maximální hmotnost zásilky: 4,9 kg
  • Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
  • Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50×40×30 cm)
  • Minimální rozměry: 10 × 7 × 1 cm
  • Maximální výše dobírky: 20 000 Kč
  • Ze standardních zásilek jsou automaticky vyloučeny z přepravy všechny zásilky odporujícím obchodním podmínkám. 

Nepřevzetí zásilky na dobírku: 

Kupní smlouva mezi kupujícím a prodávajícím vzniká tehdy,když kupující odešle svou objednávku.
Obě strany jsou touto smlouvou pak vázány a zákazník je povinen si zboží převzít (neuplatní-li například 14 denní lhůtu pro odstoupení od smlouvy).
Pokud si zákazník zboží nepřevezme, ocitá se v prodlení věřitele a podle §522 obč.z. je povinen uhradit prodejci náklady, které mu vznikly (poštovné,balné).
Takto vzniklé náklady je možné samozřejmě vymáhat i soudně. 

 

Balíky o větší hmotnosti  (4,91kg a více) a rozměry viz foto nelze odeslat.

  • Maximální výše dobírky: 20 000 Kč 
  • Ze standardních zásilek jsou automaticky vyloučeny z přepravy všechny zásilky odporujícím obchodním podmínkám. 

 

  Doprava: 

Balíčky odesíláme každý pracovní den ráno mezi 8-9h. Vždy jste informováni od Zásilkovna SMS zprávou a emailem ohledně stavu zásilky.

Zásilkovna Z-BOX

NEJČASTĚJI KLADENÉ DOTAZY
Kolik času mám na vyzvednutí své zásilky v Z-Boxu?
Své zásilky můžete vyzvednout do 3 dnů od doručení do Z-Boxu. 24 hodin před uplynutím úložní doby obdržíte SMS o poslední šanci k vyzvednutí, poté bude zásilka vrácena odesílateli. Prosíme, abyste zásilky vyzvedávali co možná nejdříve a uvolnili tak schránky pro další zájemce.

Jak probíhá vyzvednutí zásilky?
Jakmile náš řidič doručí Vaši zásilku do Z-BOXu, obdržíte od nás informační e-mail a SMS zprávu. V této chvíli můžete zásilku vyzvednout.

Jak velký balík si můžu nechat doručit do Z-BOXu?
Z-BOX disponuje jedním velkým boxem pro balík 36 x 45 x 60 cm. Pokud je box plný, bude Vám balíček doručen na nejbližší výdejní místo. Balík o větších rozměrech bude automaticky přeposlán na nejbližší výdejní místo!  DOPORUČUJEME TEDY JEN PRO MALÉ ZÁSILKY. Pokud nevíte, zda se balíček vejde do Z-BOXu, tak se nás raději zeptejte emailem, nebo po telefonu.

Co když je Z-BOX plný?
Zásilkovna uvádí, že kurýr se pokouší dodat zásilku do Z-BOXu 3x, tj. 3 dny po sobě. Po třetím neúspěšném pokusu zásilku zaveze týž den na nejbližší výdejní místo Zásilkovny.

Co k vyzvednutí zásilky potřebujete?
• mobilní aplikaci Zásilkovna
• zapnutý Bluetooth a polohové služby (GPS)
• uhrazenou dobírku předem

Jakmile budete u Z-BOXu, zapněte mobilní aplikaci Zásilkovna, která se automaticky spáruje se Z-BOXem pomocí Bluetooth a sama Vás navede. Pak už jen stačí jedno kliknutí a Z-BOX otevře příslušnou schránku s Vaší zásilkou.

Přesný postup můžete shlédnout na tomto videu: Jak používat Z-BOX video návod

Co se stane, když zásilku nevyzvednu?
Po uplynutí úložní doby bude zásilka vrácena zpět odesílateli. 

Jak je to se zásilkami na dobírku? Jak mohu zaplatit dobírku?
Zásilky na dobírku do Z-BOXu poslat lze, ale je třeba částku uhradit předem. Platba dobírky probíhá pouze bezkontaktně, a to buď pomocí aplikace Zásilkovna, anebo přes platební bránu. Odkaz na platební bránu obdržíte v informačním e-mailu a/nebo SMS.

Upozorňujeme, že platba v hotovosti ani platba kartou v Z-BOXu není možná.

Je uložení zboží v Z-BOXu bezpečné?
Vaše schránka se otevře pouze ve Vaší přítomnosti a v případě vyzvednutí zásilky. Z-BOX používá pro komunikaci bezpečné šifrování, které umí číst pouze naše mobilní aplikace. Vaše data a zásilky jsou tedy v bezpečí.

Je možné zásilku sledovat? Dozvím se přesný čas doručení?
Samozřejmě, pohyb zásilky můžete sledovat v naší mobilní aplikaci nebo na webu. V informačním mailu vás budeme dopředu informovat o doručování zásilky do Z-BOXu, takže orientační čas doručování budete vědět předem.

Jak si mohu v e-shopu zadat požadavek na doručení do Z-BOXu?
V košíku e-shopu v kroku "Platba a doprava" zvolte "Zásilkovna - výdejní místo" a kliknutím na "Zvolte pobočku k doručení" otevřete dialog pro výběr, pokud zapíšete "Z-BOX", omezíte výběr všech výdejen pouze na Z-BOXy, pak už stačí jen vybrat ten Váš.

 

Informace PPL

Poštovné :

Zásilka do 10kg je za 100,-Kč při platbě předem. Při dobírce je připočteno 45,-Kč.
Balík do 30kg je za 150,-Kč. Při dobírce je připočteno 45,-Kč

Balíky o větší hmotnosti NELZE ODESLAT.

Nepřevzetí zásilky na dobírku:  

Kupní smlouva mezi kupujícím a prodávajícím vzniká tehdy,když kupující odešle svou objednávku.

Obě strany jsou touto smlouvou pak vázány a zákazník je povinen si zboží převzít (neuplatní-li například 14 denní lhůtu pro odstoupení od smlouvy).
Pokud si zákazník zboží nepřevezme, ocitá se v prodlení věřitele a podle §522 obč.z. je povinen uhradit prodejci náklady, které mu vznikly (poštovné,balné).
Takto vzniklé náklady je možné samozřejmě vymáhat i soudně.

 Doprava :

Balíčky odesíláme každý pracovní den mezi 8-9h. Vždy jste informováni přepravcem ohledně stavu zásilky.

 

PPL Parcel shop - doručení na výdejní místo PPL

Maximální rozměr :

Maximální rozměr 120x60x60 cm a zároveň
součet obvodu a délky max. 360 cm

Ceník : 

0 - 4,9Kg = 70-Kč

4,91 - 9,8Kg = 135,-Kč

Balíky o větší hmotnosti  (9,9kg a více) a rozměry viz výše nelze odeslat.

 

Balíčky odesíláme každý pracovní den mezi 8-9h. Vždy jste informováni přepravcem ohledně stavu zásilky.

    

 Osobní předání :

Osobní předání je možné (POUZE PO PLATBĚ PŘEDEM Z DŮVODU EET) po dohodě na mé adrese : Milovice okr. Nymburk,Rakouská 549. Předání je možné v pracovní dny (po-pá). Vždy je třeba se dohodnout na čase buď emailem,nebo telefonem na čísle: 797834700 (po-pá 8-15:30h).

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Informace pro zákazníky
Platební brána ComGate

ComGate Payments

Kde nás najdete

Rakouská 549,

Milovice, 289 24

Mapa zde

Kontakty
Monika Vaňková
(Po-Pá, 8-16 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz